SORSELE


sorselegården 23-25 mars. hade det otroligt bra i sorsele. helgen innebar
löpband, fotbolls teknik + skott, stavgång, spel, basket och badminton.
Hade även en minikurs i kinesiologi, vilket är hur fascinerande som helst
och ingen mindre än mamma var "uppvisningspersonen". Jag fick
även en snabbare behandling då min muskel hade kraschat + att min
beninflammation har förvärrats igen, så nu sitter jag och knaprar
ipren samtidigt som jag dränker mitt ben i voltaren!
Fotot på mig och mor är taget i '3-veckors spegeln', man ser sinnessjukt
smal ut i verkligheten, vart inte lika roligt på fotot..ba så ni vet liasom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha! 3 veckorsspegeln är bra! En sån borde jag ha hemma! :D Var på Sorselegården 2008, men ska dit igen i början på november, då jag har fått förstadiet till diabetes.

// Anna

2013-07-10 @ 20:15:22
URL: http://annasvikt.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0