midsommar 2012

Min midsommar består av traditioner, som jag älskar. Midsommarfirande nere i Ivarsboda vid havet, med dans runt stången och olika slags tävlingar. Sedan fika i stugan och en liten stund spenderad på fotboll. Kan inte annat än att älska de stunder jag får spendera vid havet. Kvällen ser alltid annorlunda ut jämfört med fjolåret, i år blev det grillning & mys hos KPP, med många skratt och gullande med bönan. Brukar oftast spendera denna kväll med familj & släkt, men i år mötte jag upp vänner och åkte ut till flurken. Där var det flera dörrar öppna, partytält framme, husvagn och en massa uteplatser. Hade det så hisklarns braaaa med mina fina vänner!! GLAD MIDSOMMAR HELT ENKELT♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0