BEAUTY AND MUSIC

hejhopp mina små lopp(or)! på hudvårdskursen fick vi info om, samt testa på Mary Kays produkter. dock så är min hud rätt så len av sig själv så kände inte av ett vidare stort resultat men var roligt att testa på något nytt ändå. verkar vara superbra produkter dessutom. efter att vi fått pyssla om vårt yttre och framhäva vår naturliga skönhet (höhö) så åkte jag och angie ner mot stan & mötte upp la familia +babio, där det var Sommaren i City. Lyssnade på massor av låtar gjorda av ABBA & Queen m.m., tråkigt nog inte framförda av artisterna själva....heah.
 
(ser ut som bebisbajs på plattan framför mig på första bilden, men looovar, kletade inte bajs i ansiktet! eller???)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0