NYÅR

Hey lovers! Måste ju berätta om mitt nyår. Skulle göra det igårkväll
men hamnade framför ett OC-maraton. Jag hade det iallafall himla bra!
Brukar aldrig ha förväntningar, och nu var jag faktiskt inställd på att kvällen
inte skulle sluta så bra då vi inte hade planerat så mycket. Men kvällen
började med middag hos em & lars, där vi åt den fantastiska fläskfilégrytan.
Drack lite vin, spelade kort och pussade på pangan. Älske hämtade upp
mig och så for vi hem till våra vänner. Förade lite och därefter blev vi
bjudna på fest hos robins kompis, som visade sig vara härifrån (lilla
samhället där jag bor) och syssling till älske. Hade det jätte bra med
trevliga människor:). Hoppas att ni hade en lika bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0