MY WEEKEND


Björklöven-Asplöven: 8-6
Haft en helg fullproppad av små påhitt och har inte haft någon dötid,
därför ingen tid över till bloggen.
Spenderade någon timme med em &
pangan i fredags, slängde i mig middag och for sedan iväg på hockey med
folket på bilden ovanför samt en till. Hade så jävla kul och stod självklart
i klacken men missade slutet av matchen där det sägs ha gått riktigt hett
till... Jaja, hade ju en impulsiv planering att följa. Jag & Elisa for nämligen
till S där vi åkte vidare till krogen med vip-biljetter. Älska att gå in genom
personalingången! Älskar speciellt folks kommentarer och blickar hehe..
Hann bara vakna i lördags innan jag satte mig i en bil på väg mot staden
igen, beställde nämligen två par glajjor! Genomgick en synundersökning
i tisdags och som jag trott, jag var lite närsynt. I somras tog jag nämligen
fel på två träd som visade sig vara människor, ja- då vart jag lite
fundersam. Har självklart gjort en massa mer som att packa, rensa, städa,
haft middagsgäster och rensat igen men det är ingenting jag orkar gå
närmre in på. Men har iallafall haft en underbar helg, och jag hoppas att
ni också haft det. P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0