SATURDAY

Lördagen blev inte alls som planerad, MEN det är jag glad för. Skulle
egentligen bege mig hemåt men vi bestämde att jag skulle stanna hos E2
hela helgen. Softade dagen lång, gick på stan, tog en promenad och
lagade middag. Efteråt kom Lisa och Moa för att ta en öl med oss. Efter ett
tag gick Moa hemåt medans vi andra tre åkte vidare till Oleary's.
Mötte upp en himla massa hörnebor och drack ikapp. Hade det bra men
det vart dramatiskt ett tag.. x2. Det är iallafall bra idag och dramatiken
har vi alla dragit ett streck över. MINA VÄNNER ÄR UNDERBARA.





Kommentarer
Postat av: Ayan

Sv: Hahahahaha, den är lite unik, men tack!

2011-09-05 @ 10:06:07
URL: http://ayans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0