SATURDAY

Vilken dag jag hade igår!!!! Började med en stadstur med
min mor, systrar, bror, Johan och Brittan- Ja, vi var en liten
klunga. vi splittrades lite här & var, men stadens gator förde
oss samman igen. Fick med mig en topp (inlägg nedan) för
30klirr!! Sinnes.
När vi kom hem råkade jag somna under någon timmes tid
men vaknade av att våra middagsgäster anlände. Var samma
fina människor som vi hade spenderat stadsturen med. Vi åt
världens godaste filégryta med ris, grönsaker & vitlöksbröd.
Alla tog fram något alkoholhaltigt, piffade upp ansiktena och
sedan for vi till Pp på förfest. Vid 22.30 begav vi oss till våran
egna lilla pub där Soundrise spelade. Ett coverband som spelar
hårdrock, hur gött?
Synd bara att folket inte kom förns 00.30, men hade det
självklart trevligt ändå. Man behöver bara rätt människor: ).

Beklagar kvaliten på bilderna, men man kan väl inte begära för
mycket av någon som tagit en öl eller två? heahe.







Kommentarer
Postat av: mona

Vi rockade loss :) Synd bara att de va så lite folk... :(

2011-10-11 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0