@MALOT


Hi lovers! Just hemkommen från utflyttningsfest hos Malin som ska
flytta till Oslo, den lilla rackaren. Och jag mådde så himla bra!! Mådde inte
illa, hade inte ont och knappt någon huvudvärk. Behövde verkligen den
mentala knuffen verkar det som. Och eftersom att jag varit så sjuk
så kunde jag inte dricka alkohol, alltså min första nyktra fest. Helt ok faktiskt.
Okej, var lite tråkigt. Men hade roligt åt mina fulla vänner.
tack för inbjudan finaste malin.

Fick även höra att jag varit inspirationskälla till en kär vän på grund av
ett inlägg jag skrivit. Var kul att höra för jag gör allt för den tjejen.

Kommentarer
Postat av: lisa

men snygggg!

2011-11-20 @ 14:59:45
URL: http://liwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0