TIGHT NIGHT


Hallojz! Har legat ihopkrupen i soffan och sett på filmen "En dag i livet".
Rätt så bra. Men varför jag klickade mig in här var för att jag ville ge ut ett
offentligt tack till mina föräldrar, angelina & babio som kom och hälsade på
mig på sjukhuset. Vet inte hur jag skulle ha övervunnit ångesten när jag satt
där instängd om det inte vore för dem, så, tack!
Och gullepappa kom med en hel årsförbrukning av godis (fast jag har ändå
lyckats äta över hälften höhö), men det behövdes. Var ju som min enda lilla
vän på det där stället. (Är det illa om man kallar godis för vän?)
Jaja. Nu ska jag försöka ta mig i säng, min alldeles egna säng. Skulle vara
himla härligt om man lyckas få ihop energi till att åtminstone gå ut och få sig
lite ren luft imorgon. Gnattz, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0