ETT SISTA FARVÄL

Nu har begravningen och minnesstunden nått sitt slut.
Efter N's död stängde jag av mina känslor totalt, jag hade
inte kraften till att hantera dem. Och detta har lett till att jag
inte har fällt en enda tår sedan morfar dog, det känns hemskt
att säga. Dels för att vi hade ett speciellt band, han & jag.
Min lilla skrutt och jag var hans lilla flicka.
Och dels för att han var min morfar efter allt.
Men den dag jag är tillräckligt stark för att hantera de känslor jag
bär på kommer jag att fälla en tår för morfar. Troligtvis tusentals.


forever & more

jag & min kära mor

mormor torkar pangens tårar

min snygga bror. 16 år, musiker och singel. GÖTT BRUDAR

lilla moffen


mormor och barnbarn

minnesstund

jag & mellansyster

världens bästa morbror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0