WHEELS


04.00 inatt.
Hade med mig kameran hela kvällen/natten men fotade självklart
ingenting...klant. Men gav er en bild på mig när jag är trött & på
lyset istället! Men som sagt så var det Wheels igår! Förade
lite med släktingar i bilen sedan hoppade jag in i Daniels cadillac
med babio. Var gött men helt plötsligt så gick jag runt utan skor
på hamnen, hade trampat i en MASSA hundskit. Så fick inte ha på
mig mina skor.... Inte ok. Och sedan hamnade jag på en krog,vet
inte hur vi hamnade där men hade det förbaskat kul därinne=).
Blev en massa dans, skratt och allt möjligt! Idag är jag trött, men
allt som allt, så var gårkvällens bravader värd en sliten dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0