I HAVE TO

Något onödigt, men här kommer he!

Har året varit bra?  Bra&bra. Vissa delar har varit underbara, vissa
mycket värre. Början dålig, slutet bra!

Höll du några utav dina nyårslöften? Jag är så tråkig att jag inte kör
på sådant.

Tror du 2011 kommer bli lika bra? Förhoppningsvis bättre, men möjligtvis
sämre.

Har du förlorat någon kompis detta året? Nej!!

Vad kommer du sakna från 2010? En händelse, stockholmsresan.

 Nämn en positiv sak från 2010? Träffade vicken & blev riktigt kär
för första gången.

Vad spenderade du mest pengar på? Snus och roadtrip. 

Finns det någonting du ångrar med 2010?
Massor. Men man går vidare.

Lärde du dig något nytt under 2010? Ja, att kunna visa känslor.

Bästa köpet? Biljetter till Stockholm.

Blev du kär i år? Ja!!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
15/10

Dog någon som stod dig nära? Nej!

Vilka länder besökte du? Sverige, höhö

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Indeed!


Vad var din största framgång 2010? Våga visa känslor.

Största misstaget? Stannade kvar där jag inte borde stannat.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara snörvlig.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Går definitivt i perioder? Har gråtit som bara den men skrattat minst
lika mycket.

Vad önskar du att du gjort mer? Arbetat med mig själv
och umgåtts mer med vänner.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Snusat. hehe

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familj & några ut släkten.

Favoritprogram på tv?
Simpsons, vampire diaries & scrubs är ju helt underbara.

Bästa boken du läste i år?
höhö

Största musikaliska upptäckten? Svårt.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var med familjen & min dåvarande pojkvän.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Neutral & svartklädd som alltid. Leggings, enkel tröja med smycken
och skuggningar. Under sommaren vågade jag dock köra på
klänning utan strumpbyxor och shorts. Brukar inte hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0