WISH RIGHT NOW

Har verkligen haft noll tid över till bloggen. Igår var jag upptagen
med gab & sedan babio, och idag har det blivit
utbildningsmässa, en stadstur, studering & middag på mias.
Och mias (grill), dem typerna ska ju lägga ner och köpas upp av
frasses. Dem som har så förbannat god dressing!!!! hehe (ja, det
är dressingen som gör stället speciellt).
Iallafall analyser har jag fått inskickade, på utbildningsmässan
lärde jag mig inte ett skit & det var helt onödigt och på staden
fick jag med mig min underbaring till klänning!
Precis i min smak, lövelövelöve.


Kan ju inte säga att den är annat än helt perfekt?
(förutom att jag var tvungen att köpa för
stor storlek....hehe.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0