LADIES.GIRLS.WOMEN

Ikväll var det ladies night - Jag, Emma, Erica, Brittan & LillAgnes.
Var ju himla härligt med tanke på hur trött jag var och
hur goa allihopen är. Agnes sprängde nästan våra trumhinnor en gång
med sitta gälla skrik, men inget kan ändra på att hon är sötast
i denna värld! (ser man på, jag har en känslig sida..)


Det blev tjatter, let's dance, agnes-pussande och den tecknade Alice i
Underlandet. Tanken slog mig att jag aldrig sett den??!! Men NU har jag
allt gjort det. Känns ju helt ok alltså. pospos nu då


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Hej tack för igår :D Superkul att träffas! Jag snor bilden tjuv tjuv :P

2011-02-12 @ 13:22:23
URL: http://emmakp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0