YESTERDAY ALL MY TROUBLES SEEMED SO FAR AWAY



Igår åt jag, mamma, erica och johan middag tillsammans. Det bjöds på
en fantastisk fläskfilégryta av de två turturduvorna. Till förfesten fick vi sällskap
av papi och emiel. Hade det hur bra som helst med mina fina!
Senare på kvällskvisten hämtade Larsen upp mig med motorcykel och
släppte av mig i staden där jag mötte upp några vänner för att gå mot
krogen. Gratis inträde och billig öl kan bara bli bra. Dansade, fnittrade
som en skolflicka och tappade bort alla. Men hittade igen the lion och
så tog vi taxi till huset. Hade tänkt köra en aweeeeesome efterfest
men möttes av ett svart hus med däckade vänner:(:(:(:(:(:(.......
fyskämmes lisa och anti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0