NO JUDGE


Har ni någonsin mött en människa med ett ilsket klang och en tomhet till
syn. En vän, familjemedlem eller en person du nyss mött. Värderade
du denna som en respektlös och hänsynslös människa. Valde du
istället att vända ditt ansikte mot den som stod dig näst närmst. Hade
du stannat kvar och försökt ha en större syn på din bekanta, så hade
du troligtvis insett att du var den som var respektlös.

Jag har stor respekt för alla människor kring mig med värderingar och
moral. Jag har respekt mot de som visar att de försöker förstå fastän
de inte förstår ett enda ord eller en enda känsla som försöker förklaras.
Men de jag värderar lågt är de som tar förgivet att människor antingen
är goda eller elaka, vänder deras rygg mot så fort de möter något obekant.
Var inte rädd för att se utanför era normer och er mall.
"Don't judge a life, that you can't change."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0