ONE LAST KISS GOODBYE

Hur drygge? Men nu kör jag!
ahmeen godnatt dåååehhhh ,puuusziziziz......

SENASTE
Kompisen du träffade:
Tovan
Personen du pratade I telefon med: Gabzz
Du fick SMS av: Babio
Du kramade: Babio

IDAG
Kläder:
mek kläder

IMORGON
Är det:
mitt i veckan-dagen
Planer: meka & kanske staden en schväng 

Det första du gjorde imorse?: utropade VAAAA
Vad åt du sist?: snus
Vad irriterar du dig på?: respektlösa människor
Liknar du din mamma eller pappa?: Båda, ingen har ju fått mig på egen hand
Ler du ofta?: jag har mina stunder

Gråter du när du skadar dig?: beror på hur brutal smärtan är
Är du en glad person?: Nej. kanske. jag vet inte
Vad gör dig glad?: musik
Önskar du att du var lyckligare?: Ja.
Är du kär?: förälskad

Vem hatar du verkligen?: 
Ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista?: Va?
Har du blivit sviken någon gång?: Ja,men man vänjer sig

Gillar du skolan?: 
Ja
Favoritämne?: psykologi & svenska 
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:
Jag minns knappt min gamla skola -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0