COMPLAINS...

Har ingen inspiration till bloggen. Ingen energi till att finna inspiration.
Helt enkelt helt slutkörd! Blev ingen psykologi igår, mådde för dåligt.
Men tog igen mig lite med en massa vila och tog sedan en promenad
med em & älskade agnes. Vi for (självklart) på Piias second
hand och jag fann två presenter.
En till, till gab och en till mor
som inte fyller år förns om ett bra tag!
Babio kom också. Jag & han begav oss hemåt, och spenderade
kvällen med chilinötter, en öle och film.
BJUDER PÅ EN SUPERFIN BILD PÅ LILL GÖMZAN


Idag kunde jag inte fara till verkstaden heller....
Hela kroppen kändes
mosad, för att inte tala om spänningen i min nacke & axlar. Illamående.
Huvudvärk. FYFAON vad jag klagar, men well. Det är min enda inspiration.
Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0