GUDARNA ÄR PÅ DÅLIGT HUMÖR



Var kommer du ifrån?:  umeyo
När fyller du år?: 14 april
Tycker du om någon just nu?:  kan säga ja, utan att ljuga
Gröna eller röda äpplen?:  INGAAAA
Vilken tid gick du upp idag?: just efter nio, sen 11
Har du sovit i din egna säng inatt?:  tötally
Har du sovit ensam inatt?:  jaaaå.
Har du strumpor på dig nu?:  nejzkii
Hur svarar du i telefon?:  HAHAAH.beror på.totalt.
Vad ska du göra ikväll?: styra filmkväll med mig själv
Vad ska du göra imorgon?:  sova & softalisera med gab
Var vill du bo när du blir stor?:  Umeå. kanske ett tag i götet
Vad vill du bli när du blir stor?:  strippa
Är det okej att gråta?  mer än okej, då behöver man ju aldrig tvätta ansiktet
När grät du senast? förra helgen, kanske?
Vilken årstid tycker du bäst om?:  sen våren
Laddar du ner musik och filmer från internet?:  nej
Skulle du göra om du vann en miljon?:  köpa saker till mig & alla mina nära.
Bär du glasögon eller linser?:  icke sa nicke
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: inte någonstans
Har du piercing?:  jååe
Har du tatuering?:  nej, MEN KOMMER!
Vill du gifta dig?: jåe, med min katte
Vill du ha barn?: jajje
Solar du ofta?: nästan aldrig
Är du bra på att laga mat?:  äger på att göra nudlar
Hur vig är du?:  haha. GALET
Vilken är din favoritglass?:  ehhh.daim.kanske.
Bor dina föräldrar tillsammans?:  nej
Är du morgon eller kvällsmänniska?:  kvällsmänniska, kvällen är ung!
 Vilken ögonfärg har du?:  grön/gul/bruna ;D
Vilka hårfärger har du haft?: svart, blåsvart, plommon, knallrött, oranget, mörkblont, brunt
Är du beroende av något?:  bita i läppen!! MMMMM
Röker du?:  nejzzzk
Senaste låten du hörde?: starless

Bukar du bädda sängen?:  när jag kmr ihåg det.....
Har du kysst någon under den senaste veckan?: jarååå
vem saknar du nu?:  en nära vän
Saknar du någon nu?: ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0