FUNNY

Nu kommer sån här tråkig skit, fast ni kan ju låtsas
gilla he för min skull.

Allmänt


Namn: Evelina
Piercingar: öronen,läppen,naveln
Tatueringar: PÅVÄG
Längd: 164 centisar
Vikt: ohhhh.secret...
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: ja=)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tycker andra att du är attraktiv: det är väl upp till dem
Vilket shampoo använder du: ah mah gadh, vet inte
Vilken parfym använder du: nada
Vad är du rädd för: vatten
Gillar du att tvätta: Njet
Gillar du berg-och-dalbana: Hell yeah!


Senaste


Film du hyrde: hyr inte
Film du köpte: köper inte
Låten du lyssnade på: heartless-the fray
Låten du hade på hjärnan: antagligen samma för att jag lyssnar på den
Låten du laddade ner: ehhhh
Personen du ringde: E2 eller papichulo
TV-program du tittade på: family guy
Personen du tänkte på: eve & pappa, för att jag vet inte vem jag ringde senast!


Favorit


Mat: pasta
Låt: en utav dem: breathe me
Sport: fotboll
Dryck: juice
Kläder: shorts
Film: bleblö hej
Bil: Jeep Grand Cherokee


Antal


Gånger du varit kär: två
Gånger ditt hjärta brustit: två
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger mmm
Ärr du har på kroppen: haha. X antal


Senaste


Bok du läste: skolbok? HEHE
Person du fick brev av: skolan hahaha
Person du fick sms av: älsklingen


Övrigt


Vad har du gjort idag: legat i sängen HELA dagen...
Var det kul: NEJ
Hur tidigt stiger du upp: kanske 8? kanske 13?
Gillar du att slåss: ja, jag är en gangstah from tha hood
Vad ska du göra ikväll: softalisera & klia i mitt jäkla öra
Vad är du allergisk emot: vet inte
Var har du ont: i tandköttet, jävla snus:(
Använder du hårspray: tötally, ibland,heh
Kan du stå på händer: lätt
Favoritserie på tv: simpsons


Lite till


Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: kanske
Är du glad nu: kanske
Var du glad igår: självklart
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nejski
Vad dansar du till: sexy bitch HAHAAHAHHA näe.
Stockholm är: toves hundars toalett
Göteborg är: helt enkelt awesome
Kan du sjunga: alla kan sjunga, men frågan är om det låter bra
Spaghetti eller makaroner: spaghetti!!!
Ett land jag gärna vill besöka: Australien
Sparar till: har inte ens pengar att leva på nu vafan
Väntar på: pengar
Pålägg som gäller: cheeese
Dagens dryck: bröstmjölk


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Snodde du mjölk av mig höhö? ne fan vad äcklig jag är :P

2010-11-11 @ 01:04:04
URL: http://emmakp.blogg.se/
Postat av: tove

haha mina hundars toalett bra där eviie

2010-11-11 @ 21:51:00
URL: http://insuperficie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0