STRONGER

Nu:
Vad har du för hårfärg – brunt/rött
Hur lång är du? – 1.64 chancheee
Vem är du kär i – hehe
Har du nån pojk-,/flickvän - indeed
Vad brukar du göra på fritiden – vänner&musik it is
Vilka umgås du med – kanske mina vänner
Hur ser du ut? – som en evelina
var allt bättre då - jo, måste jag ju nästan erkänna

Har du:
Kysst någon – indeed my dear friend, indeed
Sovit brevid någon med samma kön – si
Sovit brevid nån med motsatt kön – jahadå
Slagit ner nån - nejnejnejnejnej
Ljugit för en bra vän – ja, dock inte om något dumt
Svikit någon – ja.
Vem: några utav mina närmsta & mig själv
Skrev du senast till på msn – mattis eller pontie
Kramade du senast – mattis
Sov du hos senast – skägget
Vill du vara just nu - en zombie 
Ringde dig senast – mor min

Vad:
Drack du senast – hallonsaft
Köpte du senast – minns jö inte
Gjorde du igår – var med matten
Ska du göra imorn – skola, plugga& vara med matten
Vill du göra just nu – sitta på kajen en varm sommarkväll med en cigarett & gab.
Åt du senast – muffffin
Är närmast dig som är rosa – min tröja GALET NOG :D


Kärlek :

Du har sårat nån så den började gråta – Jepp..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Jortu


Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – jajje.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – m.
Jag har smugit ut utan lov - gått ut utan att de vetat ja. men inte utan att jag fått.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – once, skämdes ju!
Jag har en hemlighet som ingen vet om – indeed
Jag har fuskat i ett spel – hahahah ja, ölspelet! ägde. eller. jag hjälpte en annan att fuska
Jag har struntat i ett prov – Ja. dock inget jag är stolt över, varken då eller nu.


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – ja, typ slagit i väggar osv?
Jag har druckit alkohol – chanchhheee HE?
Jag har tagit medecier mot drepression – jå
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – haha. typ varje dag
Jag har vaknat gråtande – ja!
Jag har somnat gråtande – ja.


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja.
Jag har sett någon dö - kanske, vet inte om hon dog.
Någon du har känt som nyligen som dött - ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0