YOU SAID

Trodde att jag skulle behandla M som skit eftersom att jag är inne i
världens sämsta period nu och hatar allt&alla, men vi hade en fin kväll.
Han fick mig på bättre humör och det blev många skratt&kramar.
Idag träffade jag upp mami + systrar inne i staden och handlade hårfärg, vädret
skiner som sagt så direkt jag kom hem gick jag ut på en kort promenix.
Gick förbi graven och ner till vattnet. Allt översnöat. Men fint.
Efter middagen blir det promenix igen fast med mami och därefter kommer
M förbi.
Kanske bra med sällskap. Och kanske skola imorgon. får se.
Rädd att bete mig som ett svin mot alla och då blir det bara värre efteråt. Som sagt. får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0