YOU AND JOY

I lördags var det en sväng förbi bli Lady Gaga-fest, mitt hår var inte OK efter
det kan jag säga! en stor jäkla tjorv.
Var iallafall rätt trevligt där med ölspelet men vi kände dock inte de andra där så
jag&L for till grabbarna bus medan de andra for.....någon annanstans!
Vi & grabbarna fick iallafall hämtning ner till stan där det var nästa
fest. Hade jätte trevligt där, dock!! HAHA. var två av tjejerna där helt kaputt......
Det var så jävla skrattretande. Väx upp sen hörs vi igen.
For till MAX med jonte&simon för fyllekäk, men hann inte snylta något utan mi babio
hämtade hem mig!
vi sov gott....
NU VET NI.pus på er.
(åt jävligt god middag a la fläskfilé i lördags, just so u know!!)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0