AWARD

Update: Jag vill fortfarande döda halva Sveriges befolkning!



Jag fick en award av Emma KP

Denna Blogaward funkar så här:

A: Kopiera Awarden

B: Länka till personen som har gett dig Awarden

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till

E: Länka till deras bloggar

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett denna Award

 

7 saker du kanske inte visste om mig:
Jag hatar allt som nästan alla andra älskar: Kanelbullar, semlor, lussekatter, pepparkakor
• Jag tycker om att sitta ensam och kolla ut över vatten
• Jag föreställer mig jätte ofta spindlar här&var över min kropp och blir sketa rädd
• Jag älskar att åka långa buss sträckor
• Jag är rädd för vissa äldre människor, medan jag bara vill äta upp andra
• Jag brukar prata med mig själv
• Älskar att bli masserad i hårbottnen! Fast bara G som ägt på det än så länge.

Ger Awarden till dessa 7:

Nataly
Elisabeth

E2
Erica
Tove
Saraicg

Diehl


Kommentarer
Postat av: Saraicg

Tack så mycket :)

2010-03-14 @ 23:57:00
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0