TAKE IT OFF

Hej på dig, är du kanske en förvirrad tjej?
NEEEEJ. jag måste bara avreagera mig.... Har fått en knöl mellan brösten, den är röd, gör ont
som fan, ibland när jag bara går och nu har jag hittat att flera haft så med samma
'symptom'?????
Trodde bara det var en finne men nej...trodde en annan tjej också men NEJ, lät precis likadant
som min.
Brukar få ont som att det blixtrar till/får in en kniv vid hjärttrakten, någon gång i månaden
men före jag fick knölen fick jag det varje dag(kanske i 3-4) dagar och PRECIS där knölen
uppstod......Samt hade jag världens jävla smärta vid revbenen dagen före(tror jag) och höll på
att falla ihop. WHATTHEFUCK.
JAG BLIR NERVÖS HÄR BORTA!!! kan den försvinna:(.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0