KOM TILLBAKA!!

Jag har knappt skrivit om dig på slutet, det betyder inte att jag glömt dig, utan
det betyder att jag knappt vågat tänka på dig- detaljerat.
Tänker på dig fram&tillbaka varje dag, men försöker pusha bort det. Men nu, när
jag skriver om dig, är det inte lätt. Det är svårt.
Jag vill bara,, ha dig tillbaka..
Och jag vill kunna sova, men alltid! då det är släckt överallt, inga röster hörs, utan
bara tystheten eller musiken så tänker jag på dig.
och då går det INTE att sova.
Jag vet inte hur det här ska gå, hur jag ska kunna gå igenom det här. Men jag antar
att det ska finnas något vis, dock kan inte jag hitta det.
jagälskardig

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: Ellerhur!? Den kommer ifrån NELLY.COM!

2010-03-02 @ 07:24:12
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh! :D Det är ovanligt att hitta någon som också gillar de bandet som inte är 11 år eller liknandet! :P

2010-03-02 @ 09:28:42
URL: http://soundson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0