HOW DO I FEEL THIS GOOD SOBER?

Ja. nu kör vi på en sån här dryg jävel!
Jag är trött. har ont i huvudet. mår illa. näsan är täppt.
men jag orkar inte sova.........men snart.

Ditt utseende:
Hårfärg? brunett/rödhårig
Längd? 1.64 kanske..
Skostorlek? Storlek 37/38
Ålder? 18 om exakt 17 dagar^^

Kärlek:
Har du kille just nu? Ja
Gillar du någon? självklart!
Vem? Min man
Tillåter du din kille röra vid dig? Nej, vi sitter alltid på olika sidor av bordet & sover i olika rum (?)
Överallt? HAHAHAH. det här är ju inte "kärlek", detta är snusk
Har du haft sex? lista ut den ni
Hur många har du haft sex med? (?)
Har du haft många förhållanden? Ja. rätt så. men inte så jätte seriösa

Smak & stil:
Vad har du på dig? en t-shirt heh.
Hur ser dina trosor ut? självklart spets, mer behöver ni inte veta
Har du någon BH? ja, men inte på mig HIHIHI
Hur ser den ut just nu? ???? tomt
Hur beskriver du en fjortis? överdriven. hallå,kolla på mig likz0m? 
Hur beskriver du en pluggis? kanske en som låter all sin tid gå till studier

Bad days:
Har du varit full? Nejnejnej.............
Har du däckat? Ja, men endast kontrollerat= i en säng
Har du haft sex på fyllan? chancheee
Har du rökt? Ja. MEN STOLT ANTIRÖKARE NU (dock är jag fortf röksugen hela tiden..:( )
Har du snusat? testat indeed!
Har du gjort något olagligt? lätt, visst jag är ball?
Har du slagit någon ner till marken? HAAHAH. tror inte det..

Yes/No:
Är du allergisk mot något? mot dig
Tror du på gud? Nej, fast hade vart skönt med en tro
Har du en bästis? ja, BFF you know
Är du vegitarian? Icket. KÖTTA
Har du varit med om ett stort gräl? Njaa..typ inte.

Antingen eller:
Mjölk/saft? Hmm..får ont i magen av båda
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Gillar båda. men mina katter är det finaste, så KATTER
Cykla/gå? Gå. inge kul när knäna knäcker jö
Öl/vin? öle ska he va
Kanin/hare? Kaninis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0