DRINK THE RAIN

Igår blev det skola! och jag klarade av det, fick även reda på att jag fick
VG på NK-provet. how awesome?
Trodde att jag skulle ligga på gränsen till G, men det lönar sig att plugga på lite.
Efter skolan for jag till gab, självklart låg vi och halsov ett tag men därefter
tog vi tag i livet och for på noliamässan. Massor av nya projekt och vissa var verkligen
grymma! Pet's mentor var awesome och så träffade jag även fabian, lillevän.long time ago.
Baby hämtade upp mig och vi tog en sväng förbi MAXI innan vi for till honom,
varför måste han vara så fin?
Han köpte hallonbakelser så vi lyxade till kvällen och så köpte han en topp & två par trosisar åt
mig. Både positivt för mig och honom. Haha!
Sedan film och sova! Puss på er och honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0