ALL ABOUT ME

Namn: Evelina Karlsson eller vad du än vill att jag ska heta
Kallas för: eve eller eva-JJ, ibland hjärtegull t&m HA HA
Stjärntecken: vädur
Höger eller vänsterhänt: Höger it is!
Piercingar: en fisk krok i läppen och bling i naveln
Tatueringar: Nej, men det är på ingång!!
Längd: 164 cm chancheee?
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brownielicious;;;
Fräknar: Ja, pippi långstrump när solen legat på säg ja ba!
Motto: Det spelar ingen roll hur djupt man fiskar, utan hur man vickar på masken!!
Kär? i got my boy
Önskar du att du bodde någon annanstans?  Jaaaa... om alla mina vänner&mi familia följde med.
Tycker du att du är attraktiv? Attraktivast eveeeer!
Dricker du? Ja
Röker du? NEJ! (vet ni hur bra det känns att säga??)
Vilket schampo använder du? Något bra. typ. kanske. vet inte.
Vilken parfym använder du? Lilys Heart(s). feta god!
Vad är du rädd för? att falla i vattnet
Gillar du att tvätta? Nej, hur gör man ens??
Gillar du berg- och dalbanor? JAAAAA. jag vill åka. nu.

Senaste…


Filmen du hyrde?
hyra film??? jag laddar.
Filmen du köpte? .......

Låten du hörde: Stray Dog - Robert Pattinson, eller... är ngn sjuk på tv nu också!

Låten du laddade ner?
MINNS INTE JU:
Personen du ringde? Angelina kanske?
Personen som ringde dig? ingen ringer mig:((((
TV-program du såg? Blåst, typ.
Person du tänkte på? programledaren i blåst.

Favorit…

Låt: För många favoriter jö! men Damien Rice - 9 Crimes är guld värd just nu.
Sak att göra: Bli masserad i hårbotten!! AWESOME.
Sport: Fotbolllllll och dans!
Dryck: Fanta mera
Kläder: Naket, tack på förhand.
Bil: Grand Jeep Cherokee!!! MMMMMMMM mumma (helt jävla dyng svart skaren va!)
Serie: The Simpsons, Scrubs, OTH, OC, GG, VD, 2 ½ men.... ORKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0