YOU FOUND ME

Namn: Kristina Evelina K.
Längd: 1,64
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Brunt med lite skiftningar 
Önskar du att du bodde någon annastans: Nej & Ja.
Tänker du på självmord: Tänkt har man väl. Fast inte att jag ska ta det.
Tycker andra du är attraktiv: Hoppas det;)
Använder du droger: Alkhol:drog JA.
Röker du: Nej
Vilka shampoon använder du: Haha. inte fasen vet jag.
Vilka parfymer använder du: Använde en underbar som försvann.
Vad är du rädd för: Spindlar&vatten!
Gillar du att tvätta: Frågan är om jag ens kan tvätta?
Gillar du berg- och dalbana: Love it! men blir lätt åksjuk:O

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Nej. slösar på energi.
Skrattar du ofta: Typ.
Hur känner du dig just nu: seg som ett schvinee.
Hur har du mått den senaste tiden: ångest, bra, trött. allt möjligt.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Totally! Jag har hemligheter för alla.
Blir du lätt förälskad: Nej. Vet typ inte ens vad det är.
Är du kär i kärleken: Nej.
Tror du på ett för alltid: Ja.

Är du förälskad just nu: Nej.

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Haha en.
Har du blivit sårad av kärleken: Ja. eller. jag vet inte riktigt.
Har du blivit lycklig av kärleken:Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0