HEJSVEJ

åh vad dryg jag är. men det här är verkligen något jag
inte kan undgå att göra. ska strax sova, så ni kan ju läsa 100
saker om mig om ni känner för det.
Natttttti!

1. Tre namn jag lyssnar till: Evelina, eve & EVA
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag inte kräver för mycket av
folk (dock kan det vara negativt också)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Ställer för höga krav på mig själv.
4. Detta är jag rädd för: Vatten &  spindlar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Ork, krubb & musik.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  hålla i en spindel, pussa en spindel, slicka på en spindel
7. Detta tycker jag om att göra: Lyssna på musik, dansa/träna & softalisera med mina fina. 
8. Detta vill jag göra just nu: SOVA, vilket jag ska. 
9. Bästa känslan: att vara ett med naturen. typ.
10. Värsta känslan: Bli sårad.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: HUMOR, omtänksamhet, förståelse, snäll osv.
12. Är jag kär just nu? nej.
13. Jag vill gifta mig? Ja, i framtiden.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Ordna min hälsa & hitta en älskade.
15. Min käraste ägodel: .....
16. Något jag vill ha i present: en bok med massor av glada foton! 
17. Detta har jag på mig just nu:
avklippta tights, byxdress & spetstopp.
18. Favoritkläder: mjukaaa shorts & tisha 
19. Favoritdjur:
kissekatte
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: metal
21. Favoritlåt just nu: HEHE finns massor  
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Matte / projekt&företagande
23. Stjärntecken: Vädur 
24. En bok jag älskar:  
Självkänsla nu
25. En film jag älskar: Green Street Hooligans  
26. Tv-program jag gillar: 
OTH  
27. Favoritdoft:
grillat;))) använder inte parfym.
28. Detta äter jag gärna: pasta & köttfärssås (med massor av cayenne) 
29. Dricker helst:
fanta,juice eller vatten 
30. Favoritgodis: chocolate 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: 
Kalifornien, kreta & thai. 
32. Färg på mina ögon:
Gröna
33. Min längd: 1.64?
34. Jag tror på: att alla borde få en andra chans 
35. Jag spelar:
kort HOHO
36. Person jag beundrar: Josefin
37. Så här bor jag: hemma hos mor & far varannan vecka 
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
nada
39. Det här tänder mig: fotsvett heaheahhea
40. Det här gör mig avtänd: Svett, ingen humor & 50 kilo hårgele
41. Favoritfärg: Svart & grönt
42. Favoritcitat: inget serni.
43. En hemlighet jag vet: ni trodde ni kunde lura mig VAAA?
44. Bästa present jag fått: alla mina presenter har vart fina.
45. Senast köpta skiva: köper inte skivor.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina handleder, typ
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Försöker du göra mig deprimerad här ellelle? 
48. Udda förmåga/egenskap:
kan göra groteska miner!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En daggmask 
50. Vad lyssnar du på just nu? Tom Waits och snarkningar
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? ätit god mat, åkt bil över 50 mil & suttit ner.
52. Var är dina föräldrar födda? Umeå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? picasa.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Eurasia
55. När badade du i en pool senast? Haha. flera år sedan.  
57. Hur många barn vill du ha?
två eller tre.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? techno & extrem rap/hiphop
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Är inte politiskt insatt
60. Vad har du för TV-kanaler? 1-9. MTV. Tv 4+. Tv 4sport. 61. alla vanliga + en massa extra
Har du åkt moped någon gång? jaaaaaa
62. Har du busringt någon gång? hell yeah
63. Har du fått felparkeringsböter? nejs
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? nej! 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? 
Italien heh 
66. Har du en egen trädgård? 
nej, har lite växande solrosor 
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
fråga INTE
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, kan typ parodin 
69. Badkar eller duschkabin? 
badkar definitivt 
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? 
kommer inte ihåg vad jag sett 
71. Favoritpizza? 
ble 
72. Chips eller popcorn? 
chips 
73. Vilken färg på läppstift använder du? 
använder inte sådant kladd. 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHAHAH. va?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nejsen
76. Apelsin- eller äppeljuice? orange
77. Vem är den senaste som du åt ute med? gab 
78. Favoritchoklad?
marabou mjölkchocolate
79. När röstade du senast? minns ej 
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Har jag ens ätit det? PAPPA? MAMMA?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nejjl
82. Är du bra på matlagning? äger på att göra snabbnudlar iaf;) 
83. Klarar du att tanka själv? 
ärligt talat har jag aldrig testat 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV?
HELL NO
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola, fy för pepsi
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nejs
87. Vad var det senaste du handlade? mentos
88. Har du kräkts offentligt? när jag var bebbe
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte kärlek, men attraktion
91. Har du ringt något betalnummer? whut
92. Kan man vara vän med sitt ex? så länge ingen utav de två missuppfattar situationen eller har starka känslor kvar för den andre.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Farfar
94. Hade du mycket hår som liten bebis? jo, över hela kroppen. såg ut en som monkeywoman
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inge mobilsvar
96. Vad har du i din väska? mp3/4, snus, mobil, kort, nycklar, leg
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? gå o pissa
98. Vad har du att vara tacksam för? alla som finns med mig 
99. Var hittade du den här listan?
på en random blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: kissie, kenza & foki. HIHIHIHIHI



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0