2010sayshello

Grupptryck? Men det är ju så kul!:)
here we go:


ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? – inte så vidare king 

Bättre än förra året? – tror inte det
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – sommaren, musiken och the people
Har du flyttat under år nollnio? - yes I did
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Oja, flera stycken!
Isåfall vilken? - bl.a. John ME - Paris
Har du druckit alkohol? - jadå
Har du kysst en främling? - jortuu

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – rätt ok, har ju min m
Har du varit kär? – kinda
Har du sagt jag älskar dig till någon? – ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? – näääe...almost men NEJ

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? – jaa
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - jaa
varit i slagsmål? - nejnej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - massor
Isåfall vad? - bl.a. betett mig dumt, privacy hey
Har du skämt ut dig? – hah minst sagt..
har du ljugit för en vän? – har jag säkert, men ingen stor grej eller dumt mot de
Har du varit ute en hel natt? – jahadådå, sommartider äg
Har du blivit tagen av polisen? - tror inte det..minns inte
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – hell yeah
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? – jahadå

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - östraaa
har någon varit elak mot dig i skolan? – icket, eller typ...E på skoj höh
Har du gjort ngt framsteg? – definitivt
Haft alla rätt på ett prov? – tror fan de:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0