he said I'm sorry

Jag är, ganska trött? det är ju kanon, utan hjälpmedel och allt.
Bara trött. kroppen säger ifrån av sig själv, KANONERS. blir sängen in a little while.
Imorgon blir det troligtvis en rätt kort dag vilket känns megabra, (dock slutade jag
före 12 måndag, tisdag,idag och i onsdags var jag ledig). Vilken slapp vecka!
Kanoners igen måste jag tillägga.
Imorgon blir det iallafall kära Gabriella på kvällen och kanske partaja
med vår lilla vän Pontie. Lördag bjuder på stan med Gabriella
och kvällen
är oplanerad. men kanske min babyboy. ibland är det skönt att ta dagarna som
de kommer, eller hur?
Nu ska jag försöka sova! Sleep well cykelställ älskade ni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0