hallelujah

Ditt äldsta hångel? 25/26
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? En
När kramade du någon sist? today
Saknar du någon speciell person? Ja.
Har du svårt för att bli kär? Oja.
När kysste/hånglade du med någon sist? i lördags

Ångrar du det? heh njet
När fick du senast en komplimang? hah minns inte, jag är mobbad.
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja ble blö

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Indeed
Hånglat med nån riktigt ful: Nä. Han var bara ful.^^
Hånglat med fler än 50 pers? tror inte det alltså
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja..
Gjort något riktigt dumt? totally!
Gjort något du verkligen ångrar? you know it ba
Varit nykter på nyårsafton? Jo. jag börja ju supa redan inne i mors min mage -.-
Åkt ambulans? näe!
Gjort nåt olagligt? indeed
Blivit polisanmäld? tyvärr ja
fått din mamma att gråta? Har jag kanske..
Slagit ner någon? yeeeah, icket. jag är en lugn typ, kanske.

Skämts över dina föräldrar? nejjö, dem är roliga
Skämts över dig själv? haha någon gång ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? alko, inget annat nejs
Dricker du? jag göre ba, frågan är ju vad
Vad hatar du verkligen? att vara uttråkad
Varit kär? Ja, om det inte var kär så vet jag fan inte.
Vilka kläder sover du i? rullat runt naken, NEJ sovtröja och trosisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0