around the world

Tror jag ska ta tag i att göra några knä övningar nu, känner verkligen peppen på att
träna men är för tung i huvudet så får alltså bli enkelt!
Och från&med nästa vecka börjar jag&ev att dansa, känns hur kul som helst!!! taggen
är på topp, förutom att vi måste spela in det på video i slutändan......kommer ju klanta mig.
iallafall, sömn på ingång snart och imorgon blir en slappardag! ciao så länge


Kapten Röd!! vilka härliga minnen, kom hit min älskade denise
och skratta med mig. lev mitt liv med mig! saknar dig rompan.

Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Sv: Jag vet inte, snart? :) Jag har tänkt på det flera gånger den senaste tiden men jag är kass på att styra upp saker :( Sitter bara hemma och degar hela tiden haha :P



Pratade faktiskt med mamma förra veckan om att jag borde gå på stan eller nått med dig snart för att det var alldeles fööör längesen. Förlåt om du har känt dig bortglömd :(

2010-02-09 @ 04:05:27
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango
Postat av: denise

min evelina! saknar dig med.

åh, feta katter <3

2010-02-13 @ 00:07:40
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0