IT'S TOOLATE

Jag har insett att min senaste kyss: var helt underbar
Jag lyssnar på: metallica
Jag pratar: med mig själv
Jag tycker om: mina kuddar
Jag avskyr när folk: är respektlösa
Min(a) bästa vän är: Angelina, gab & Viktor
Min första vän hette: Johannes
Kärlek är: underbart, men svårt
När jag borstar tänderna: blir jag törstig
När jag lagar mat: laga mat?
Jag tänder på: tatueringar
Det sexigaste yrket är: musiker (metal)
Det är charmigt när: babio faller nerför sängen
Jag är rädd för: livet
Den värsta känslan är: då man känner att man inte passar in
med ens närmsta.
Den bästa känslan är: när man vågar
Jag är bäst på: slöa
Jag är sämst på: att hantera känslor
Om jag var ett djur skulle jag vara: en flodhäst
Jag kommer alltid att vara: en ensamvarg, VÖFF
Det finaste som finns är: en människas vilja
Sommaren är: HOT
Sist jag grät var: jag känslig
Jag kan inte: slicka på armbågen
Jag kan: sova
När jag vill tänka går jag: stackars den som inte alltid tänker...
När jag bakar så bakar jag: med panik
Min mobiltelefon är: helt awesome
När jag vaknar på morgonen: somnar jag
Innan jag går och lägger mig: pissar jag höhö
Just nu tänker jag på att: jag är uttråkad
Bebisar är: omedvetna och älskade
Idag har jag: sovit
Ikväll ska jag: softalisera
Imorgon kommer jag: se på GG med morsma
Jag vill verkligen: våga leva
Jag är mer: mänsklig än vad vissa tror


babes från i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0