YESTERDAY YESTERNIGHT

Igår blev det ju påskfirande till middagen, oj så högljutt he blev.
tror att min släkt är förtjust i mat, men vem är inte det?
Blev upphämtad av pojken och så for vi förbi hans moster sedan åkte
vi ut till skogen och hälsade på hans farbror.
Blev mycket båt- och motorprat så jag höll på att falla av stolen...fattade
inte alls mycket.
Vi kom iallafall hem efter kl 23 och så hörde Alle av sig och bjöd oss
på fest
, kom dit vid kl 00:40 eller något. lite sent men det var definitivt
värt det ändå!=). Jätte mysiga människor och kul vare.
Någon gång på natten drog vi vidare till Oskar och bastade. jävla pojkar.
de gick inte att vara därinne, så förjävla varmt!!!! och ångan var sjuk.
Därefter drog Markus ner mig i snön och så blev jag slagen
i huvudet med en spade!!!! hah INTE OKEJ.
smärta over here.


inte igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0