RUN THIS TOWN

Igårkväll for jag&bebben hem till honom direkt efter staden, la oss i
sängen nästan på en gång för att vila. självklaret (så bortskämd som jag är) fick
jag massage men efter en liten stund slutade han.
Hade fått blod på ryggen av hans piercing! Haha. Dags att tvätta piercingen(&minrygg)
men då knackade det på fönstret.
Sara&Niklas kom nämligen förbi, blev lite kort och när de for la vi oss nästan direkt.
så jäkla trötta!!! Helt galet.
Ikväll blir det fika med ev!
Men NU: ska jag rulla negerbollar med mamichulo! PUS.


Här har ni busen som krossade vår förra bilruta 


Kommentarer
Postat av: Alva

sv: åh, vad jobbigt! Men du hittar dom säkert iaf, hoppas på det. För det var så lätt värt pengarna :)

2010-04-16 @ 20:23:30
URL: http://alvaaahs.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, jaa :) tänkte att det skulle blir lite tjusigare så ! :D

2010-04-16 @ 23:13:39
URL: http://todayimbored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0