NOT WONDERFUL

Underbar dag! underbar dag?
Började med att man låg, vred och vände i tre timmar inatt innan man
fick någon sömn överhuvudtaget. blev där kring två timmar sömn.
Sedan börjar dagen med att jag inte får göra provet (istället sitta&rita..?),
mattias som jag skulle sova hos drar till Sikeå, sedan går det åt helvetet
på provet! Inte varit så dålig sen i nian, då jag knappt gick i skolan.
Hade pluggat på häftet som vi skulle ha prov på men provet innehöll INTE
mycket av det....så. ja. jag var värdelös på det.
Sen på trafiken så skulle vi självklart kolla en film när en massa bilar
krockar i träd och hela bilen krossas, precis så det hände när du gick
bort?!?!?! VAD FAN SKA VI KOLLA PÅ SÅNT FÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0