DU ÄR MITT TIDSFÖDRIV

Är så förjäkla trött, dock (som vanligt!) villl/ kan jag inte sova
och måste därför fördriva tiden. Därför kan ju även ni fördriva
tiden med att läsa på om mig?

BRUKAR DU:

Gnälla:
Haha. tragiskt nog JA!!!
Skrika: Nästintill aldrig, dock prata högt ibland;)
Ha ångest: Ja.
Skada dig själv med flit: Icket!
Ta mediciner du ej borde ta: njeten sa geten
Vilja dö: Nej, jag känner mer peppen inför att börja leva livet
Drömma mardrömmar: Ibland, drömde häromdagen om att en
fet råtta bet mig i halsen!! (men det var babys hand som låg under halsen....)

Klä dig i svart: Varje dag. Ja. Färger är inget för mig. Dock chillar
jag i en blommig tröja nu (DON'T TELL!)
Gå till kyrkan: njeten du
Ljuga: Händer alla någon gång, men nej. inte ofta.
Hata folk: Hata är fan starkt ord så nej, men kan
hända att jag säger det ibland även om jag inte menar det, MEN jag
hatar den som snodde min förra mobil. bara så ni vet!
Lita på folk: Nej.

VEM:

Saknar du:
Nic.
Vill du döda: ingen förtjänar att dö
Rörde dig sist: T-A-N-G-E-N-T-E-R-N-A
dock är det ingen människa så måste nästan säga ange

Vill du vara som: I'm the best, fuck the rest!
(Hur ofta hörde man inte det för några år sen????)
Fick du sms ifrån senast: Angelina
Ringde dig senast: Angelina igen alltså

HAR DU:

För många vänner:
egentligen....men vi kör på ett nej
Färgat håret: kan ja lova dä!
Egen dator: Jajemens(an)
Bra självförtroende: Vet att majoriteten av alla bloggerskor går
efter sådant nu, men HELL NO att jag har!
Kysst någon: Ja, och gud vad mysigt det var att tungbrottas! vårat
saliv bara skvalpade runt våra munnar HAAHAHAH.fy.
Varit kär: Ja.
Lämnat landet: Oja, fotbollsresa! ♥

HUR:

Går du: Ja. oftast med benen, ståendes på fötterna men. med
näsan ibland. typ.
Svarar du i telefonen: Hallå! eller evelina. eller hola carmencita.
eller hej du där borta.
Mycket pengar har du:  Är typ rik.. ska köpa en äkta päls, visst det
räcker med typ...100:-?
Ofta diskar du: Typ lite, ibland hos baby. Home: DISKMASKIN!
Ofta städar du: Räknas det att blåsa dammet mot väggen istället
för att ha det mitt på golvet?
Många stör du dig på: hehe. kanske. många.
Ofta träffar du din familj: en del utav min familj, träffar jag nästan
varje dag. De andra: för sällan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Nej. Men om man inte tror, så
blir man inte något. Så. Jag ska snart börja tro.
Att du kommer att leva länge: För länge. Så länge att jag inte
vill leva. Typ ligga där & skruttna i ensamheten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0