wake up call

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! uttråkad som satan är vad jag är på en skala.
Haha. och imorse! gab skulle upp tidigt (och jag sent), men vaknade av hennes

alarm såklart. (men INTE hon). Så väckte henne miljontals gånger, gång på gång,

men reagera hon? helvetet heller.

Till slut gav ju jag upp och somnade. Ville ju tillbringa min sovmorgon i drömmar.

Sen ringer F, då gab försovit sig redan och helt plötsligt får jag skäll.

 

GAB: fan vad dålig du är på att väcka mig!

 

JAG: vafan, det är du som är dålig på att vakna!



GAB: ahhh.................. chancheeee 




och jag har inga bilder på denna dator nästan,
men här är en bild på gab. typ....
som ni förstår så äre ju nog bruden i röd förpackning!:O

 

Vi är jätte gulliga med varandra! Nu ska jag ut tvärt. pz


Kommentarer
Postat av: Terese

hehe aa den är ju det :)

Händer för dig denna fredag?

2009-09-11 @ 07:23:42
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0