I remember everything u said

I fredags så hade vi urnsättning för farfar på dagen... †

På kvällen for jag in till stan, tog några cider med vännerna,

lyssnade på musik och pratade om allt knas. Kvällen var helt underbar

tills jag var med om något dumt... Men vad kan man begära? Det händer

alltid något negativt, but I'll survive- like I always do.
Kom inte i säng förns efter 5tiden och vaknade vid halv 8. Men som tur var

somnade jag om en stund.

Vid kl 15 for vi på hockeymusikal (jag, ev,adam&emil). Det var skumt
men annorlunda och roligt. Löven vann mot Modo med 6-4! hell yeah babies.




Efter matchen/musikalen for jag,emil, pap&kajsa ut och åt på great eastern. Så

sjukt jävla gott! As usual. mummmma!

Jag fick därefter skjuts till M. Jag och lillpojken såg på filmer, åt nudlar ( ännu mer mat;)) )

och hade det myspys som vanligt.

Idag har jag varit med honom, sedan farit ner på stan och tagit en fika på starz med

gab. Hey. NADA POINTS! 0/10! Åt kladdkaka- så mycket godare at home. promiz:u

xxxxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0