come together

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn.
har brytit ihop ikväll och fått utbrott. ble & fy. Kan man säga utan anledning?
Beror på min förbannade process jag är upp i just nu.
inge nikotin. hejdå vanor. inge nikotin.
man är ju beroende av nikotinet men verkligen inte bara det. det är
ju VANORNA! I varje reklam paus är jag på väg att flyga upp ur
soffan för att gå & sätta mig under fläkten.
Och jag är så van att gå ut på altanen, njuta utav kvällen eller vädret
men nu finns det ingen anledning.
Ja. jag kan sätta mig därute med ett glas juice or something, men
det är inte samma sak?
BÖRJA ALDRIG RÖKA KIDS!



Tonight:
Kort prommis med bror, läsa bok & tv.

Orkade inte åka in till stan. Känner definitivt att jag inte är på
humör- men ångrar samtidigt att jag inte gjorde det.
Nu blir det till att fortsätta se på scrubs, after that: kill me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0