tonight is the night

Ikväll blev det till att lyssna på bra musik, dricka lite vin och

prata om allt mellan himmel & jord. Var alltså med gab, vi skulle

egentligen fara till N först och sen skulle vi helt plötsligt till M men vi

var för sega ( ja, vi far alltid ut as sent(; ) så hamnade bara där vi startade.


Imorgon blir det FOTBOLL!!!! så ruskigt skojj. Vet dock inte vilka de(furunäs) spelar

mot men det struntar jag egentligen fullständigt i, bara det är fotboll

och åtminstone det är riktiga fotbollspelare så är jag 100%  nöjd.

Sedan på kvällen kommer min lilla babio. Vi ska ha det allmänt mys såklart

och troligtvis se på film med mami! Nu ska jag göra annat, xxxx





( BTW!!!! Mamsen hade namnsdag idag. alltså lördag.
så grattis till henne dådå! ♥ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0