thanks to G: ja e glader

gudars skymning säg ja ba!:) satt hemma hos em&lars, såg på
idol och kvart i 9 kände jag. nää vaaaafan! kan inte sitta hemma ikväll,
så slog en pling till gab & bestämde att jag skulle till henne. Fick
skynda mig till bussen som gick prick 9.
Vi har inte gjort se mycke, men har endå haft det trevligt genom
att bara vara. har alltid det med min lilla flicka serrni.
Imorgon ska jag på möte, efteråt tar jag bussen hem. Duschar, äter
osv. Åker troligtvis på fest på kvällen men vi ser hur det blir med det.
Nu har jag inget mer att säga(; förutom: jag är på BÄTTRE humör!=). xxx



Jag&E. hittade bilden nu & den är ny

så det fick komma upp här:) enjoy your night babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0