just walk away

fy bövelen. jag börjar bli as less. försöker tänka

på vad jag äter och känner skamkänslor när jag trycker onödigheter.

alltså. jag påpekar inte att jag är överviktig eller dylikt, för det vet

jag att jag inte är.

men min hälsa, min hälsa! den är rent utav KAOS.
jag är värdelös på att äta mat och trycker istället onyttiga saker- såsom popcorn osv,
eftersom att kroppen känner att den behöver någonting.
Illa.
Vet inte varför det ska måsta vara så ruskigt svårt. men jag har fastnat i träsket.
tror jag ska ta tag i det här med att dricka närings tillskott nu. Måste få det till
en vana innan de blir för gamla och min kropp för utsliten. pz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0