jag sitter vid fönstret i mitt rum & blickar ut

ah. skulle lägga in lite få bilder
när jag väl varit i kontakt med en kamera. meeeen....
minneskort-avläsaren i datorn verkar vara pajj,
så får skjuta fram det:(. Lyckas kanske ikväll.

Har iallafall tagit en promenad efter skolan idag. Gick förbi
ett speciellt ställe. Ett ställe som jag alltid brukade gå till
och hade som favorit för några år sedan.
kände värmen i bröstet. måste gå förbi där snart igen. Mys!





kl 15:20 har jag varit UTAN ETT DYGN!
Ja. jag är förbannat stolt, för jag känner inte
att jag har någon vilja och nästan ingen
tror på mig. Att jag ska klara det. så hoppas
att jag klarar det... för då kan jag säga.
SUG PÅ DEN DU IDIOT! & mena det:)
xxxxx (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0