I'm bored as hell: help me

hade bara en lektion idag & elevhandledare. for direkt

hemåt efter skolan, trött som ett svin (gått runt som en zombie), fettade

mig med en mockaruta och sedan gick jag&ma ut på en promenad.

Var ansträngande med mina degben men var skönt och känns brabraBRA

nu i efterhand.

fick även ett samtal från gab som ville hitta på något, men redan använt

mitt busskort för dagen så... blir väl bara till att sitta hemma o.o

xxxx



och här slänger jag in bild från peace & love- var så jävla kul när jag väl

kunde röra på mig.. Var så enormt sjuk och skadad att jag var tvungen att

tillbringa massor av tid i tältet. fy bövelen! but here it comes:

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0