I don't like uuuuuuuuu

Åh. Jag är inte alls så mycke för att blogga nu,
men en sammanfattning av gårkvällen&idag:

Vi for till A igen och styrde där istället för att fara ut. Det kom fullt
av random brats och det tycker vi inte om. Så till slut blev de utkörda
och då bjöds det in goare människor=).
Idag for jag&förbi anja igen för att säga hejdå till tove som var
där & fixade anjas hår.
Nu har tove farit hemåt till stockholm & jag längtar till höstlovet!:D då kommer
quinnan igen.
Fotboll blev det efteråt, och matchen var helt VÄRDELÖST! trodde att
tjejerna skulle vara liiiite bättre eftersom att de är med i allsvenskan.
Men gudars så dålig match! UIK låg bara på marken, AIK gjorde bara feltacklingar
hela tiden och domaren&linjedomarna var ur kassa:P uscha!
Men det blev iallafall 1-1.





Och ikväll har jag sett på One tree hill! det finaste som finns.
NU:fara till papi.puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0