I'm bored ladies&gentlemen

Gudars skymning! här kommer en ny drygis.

men tycker de är roliga att göra så:

 

SENASTE: 
1. Dryck:
multivitamin dryck
2. Telefonsamtalet: mami kanske..
3. SMS: anja
4. Sång du lyssnade på: here without you - 3 doors down
5. Gången du grät: 20min sen typ (film jö)

HAR DU NÅGONSIN: 
6. Dejtat någon två gånger:
Yes, I have.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte så  vitt jag vet,
8. Har du varit otrogen: Nej
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha flera gånger

DINA TRE FAVORITFÄRGER: 
12. Svart
13. Grön
14. Gul

I ÅR HAR DU: 
15. Lärt känna en ny vän: Jepp
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Sist var idag, jepp
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja. fast bara en liten förändring.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det har jag vetat från första stund.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig..: Haha ja, fast inte negativt då.
21. Pussat en kompis: Ja

BLANDAT: 
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
majoriteten
23. Hur många barn vill du ha: 2-3
24. Har du några husdjur: Dos gatos=)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag minns inte:O festade någonstans
27. Vilken tid vaknade du idag: 04:10 typ, sen 09:14, 09:28
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: såg på tv

29. Någonting som du längtar till: Tills jag ska till frisören:D
30. Senaste gången du träffade din pappa: för 4 dagar sen
31. Du skulle vilja ändra om ditt liv: Min självkänsla
32. Vad lyssnar du på just nu: Broken - Seether ft. Amy Lee
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajemensan
34. Vad gör dig irriterad just nu: kliar under min arm



OM DIG: 
36. Vad är ditt namn: Evelina
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: Vädur

39. Kille eller tjej: Womiwoman
40. Grundskola: Sävarskola och Hagaskolan
41. Gymnasie: Östra

42. Högskola: jag är liten :@
43. Hårfärg: brownie like chocolateee
44. Långt eller kort: mellan
45. Längd: 164 cm......
46. Vad gillar du gällande dig själv: mina naglar typ, haha o_o
47. Piercings: navel, läpp &  4 in the ears 
48. Tattoos: kommer så småningom!!
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA: 
51. Operation: Nada
52. Piercing: näsan
53. Tatueringen: comin' up!
54. Bästa vän: .... G, E & A.
55. Sporten du spelade: Fotboll♥
56. Husdjur: Smulan (kissemisseee)
57. Vaccination du minns: minns ej...
58. Konsert:  minns ej:O mest mindre.
59. Förälskelse: haha vad kul. men jag minns inte:( Patte? säkert nån före
60. Alkohol du drack: ? var säkert öle

JUST NU: 
61. Äter du: nektarin
62. Dricker du: multivitamin
63. Är du på väg att: Plugga
64. Lyssnar du på: Call me when you're sober - amy lee
65. Väntar du på: att tiden ska gå, typ

DIN FRAMTID : 
66. Vill du ha barn:
Jag ska ha barn
67. Vill du gifta dig: Ja. bara jag hittar den rätte så^^
68. Karriär i åtanke: INGEN ANING!

HAR DU NÅGONSIN: 
79. Kysst en främling: 
Jahadådå
80. Gjort något sjukt spontant: OJA
81. Tappat glasögon eller linser: njet
82. Haft sex på första dejten: Ja, de var jävligt skumt av mig:O impulsivt
83. Krossat någons hjärta: hehe... kanske...
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja eller. jag krossade det typ. orkar inte förklara;)
85. Har du blivit arresterad: Jepp
86. Dissat någon: kan man säääga..
87. Gråtit när någon dött: Ja..
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nejnej

TROR DU PÅ: 
89. Dig själv: nej
90. Mirakel: Nej
91. Kärlek vid första ögonkastet: inte riktigt kärlek, men nåt speciellt kan de va
92. Himlen: va? kristen eller? nä.
93. Tomten: Jag vet att han finns därute! ♥
94. Att kyssas på första dejten: Jadå
95. Änglar: Nej


SVARA ÄRLIGT: 
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: icket du
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut ? Definitivt!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: syre;)


Vad irriterande att det fanns 99frågor och inte 100 :OO allt för att jävlas

med mig:( :@ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0